UNIDAD ASOCIADA "SISTEMAS AGROFORESTALES": ESTACIÓN FITOPATOLÓXICA DO AREEIRO - MISIÓN BIOLÓGICA DE GALICIA |
||||
Inicio » Publicacións » Comunicacións » 2012 |
|
1st
International Conference on Destination Branding, Heritage and Authenticity Universidade de Santiago de Compostela - 21 e 22 Xuño 2012 |
||||||||||||||
El patrimonio natural de camelias antiguas en los jardines de Galicia: catalogación para la promoción del turismo a través de la creación de la ruta de la camelia Carmen Salinero¹; Pilar Vela¹; María González¹; Jose Ramón Castiñeiras²; María Jesús Sainz³ ¹Estación Fitopatolóxica do Areeiro. Deputación de Pontevedra. Subida a la Robleda s/n, E-36153 Pontevedra. ²Turgalicia, S.A., Estrada Santiago-Noia, km. 1, 15896 Santiago de Compostela. ²Departamento de Producción Vegetal, Universidad de Santiago de Compostela, Campus Universitario s/n, 27002 Lugo. |
|||||||||||||||
RESUMO: A camelia é un produto único de Galicia, de gran valor, que recolle valores emocionais e simbólicos da linguaxe oculta dos xardíns galegos que coinciden coa imaxe de evocación, misterio, lenda, que ten o turista que vén a visitar Galicia. Introducidas no século XIX nos xardíns da nobreza e burguesía galega e inaccesibles para o resto dos estratos sociais, as camelias popularizáronse en todos os xardíns e rúas de Galicia a partires de mediados do século XX. Neste traballo, preséntanse os resultados da prospección de xardíns de Galicia realizada ata 2011 para catalogar as camelias e exemplares doutras especies de interese botánico, histórico e cultural, e a creación dunha ruta turística de xardíns de inverno, a ruta da camelia de Galicia, convertendo á camelia nun símbolo de identidade cultural dentro da marca turística Galicia. Palabras chave: árbores monumentais, camelias antigas, Camellia japonica, Camellia reticulata, Camellia sasanqua, marca turística. |